Ångest.

Ångest är precis vad jag känner just nu. Åh, jag vill skriva denna novell ju. Jag vill, för jag tycker faktiskt att den blev bra. Samtidigt som jag känner att jag inte hinner. Fick en kommentar nyss där någon frågade om jag tänker fortsätta. Svaret på det är kanske. Jag är inte redo att komma tillbaka, jag vet inte ens vad novellen har tagit vägen i datorn för jag har blåst ur den och så. Vill NI att jag ska fortsätta? Jag skulle kunna göra ett försök. Om ni vill. Annars är det lönlöst. Men jag vill inte känna en sån press att behöva lägga upp ett nytt kapitel hela tiden, uutan göra det när jag vill.
Har en annan novell som jag börjat på, som jag tycker är ganska bra. Vill ni ha den istället? Jag vill veta.
 
Btw, sjukt att ni fortfarande besöker denna. Tack som sjutton.


Kommentarer
Maya

Din novell är jättebra , jag skulle vara sjukt glad om du fortsatte med den o sedan började med den andra.
Jag tror många vill veta fortsättningen på den novellen du skriver nu, jag älskar den iallafall ! ;)

2013-02-02 @ 09:51:46
Anonym

Jaaaa fortsätt, försök!!

2013-02-03 @ 20:11:53
En tjej som vill att du fortsätter! :D

Kom igen! Fortsätt med den du håller på med helst, undrar verkligen vad som händer med Zayn och allt X) Skulle bli sjukt glad asså :) Du behöver inte stressa bara du fortsätter ^.^ Tack i förhand iaf

2013-02-12 @ 20:01:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0