Bestfriends - Prolog

Alicia Sweeny är 18 år. För bara 9 månader sen förlorade hon hennes lillasyster, Klara, som bara var 12 år när Klara och deras moster åkte till Sverige under en helg. Det var ingen olycka utan allt pekar på att det var Mariah, mostern, som dränkte henne.
Alicia bor hemma med hennes mamma Hannah. Sen deras pappa lämnade dem har Alicias mamma bara rökt och druckit hela tiden. Alicia har alltid varit en lydig tjej och har aldrig rökt eller druckit.
 
Alicia är barndomsvän med Zayn Malik, en av killarna i det numera världskända bandet One Direction, och när han kommer hem till Bradford i tre veckor förändras allt. Alicia tvingas ljuga för hennes bästa vän om alla möjliga saker. Dessutom visar sig en av killarna var något helt annat än bara en kompis för Alicia.
Jag kunde inte hålla mig längre! Var bara tvungen att lägga upp prologen! Inte världens längsta men aja. Vad tycker ni? +5 kommentarer för kapitel 1 imorgon, annars kommer det på fredag! Kram!!


Kommentarer
1D Novell

Woo, ska läsa första kapitlet :)

Svar: Åh, tack så mycket! :)
mynailtip.blogg.se

2012-08-08 @ 19:49:06
URL: http://britishboyband.blogg.se/
Isabell

Jo jag kommer läsa denna: http://ouronedirectionstories.blogg.se/
Samma tjej som frågade innan

Svar: Men kommer du läsa min också?
mynailtip.blogg.se

2012-08-08 @ 20:56:58
Isabell

Ja, det kommer jag. Kan jag får vara med i novellen? Jag kan spela Louis eller Liams nya flickvän. En av dom är singlar i novellen. Den jag är ihop med i novellen. =)

Svar: Jag ska fundera på saken, jag är lite osäker på om jag ska göra det, har liksom tänkt ut en handling men jag återkommer när jag tänkt klart! :)
mynailtip.blogg.se

2012-08-08 @ 21:05:07
Isabell

Skicka ett mejl då till mig, om du ser min mejladress. :) eller så ger du din mejladress till mig. Låter det bra? :)

Svar: Jag ser din mejladress, ja, alternativ kommer det upp ett inlägg på bloggen om det blir något. :)
mynailtip.blogg.se

2012-08-08 @ 21:14:39
Isabell

Okej! =) Jag ska läsa din novell denna novell med! xx Kram! xoxo

Svar: Vad snällt! Kram :) xx
mynailtip.blogg.se

2012-08-08 @ 21:22:21
Anonym

Den värkar så bra! Jag kommer läsa den :D

Svar: Åh, tack så mycket! :D
mynailtip.blogg.se

2012-08-09 @ 09:33:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0